Ready to go - Reisverslag uit Putten, Nederland van Lotte Keurentjes - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Putten, Nederland van Lotte Keurentjes - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: Lotte Keurentjes

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 Februari 2014 | Nederland, Putten

Een jaar geleden wist ik het zeker; volgend jaar rond februari/maart 2014 zou ik in Suriname zitten. Man wat had ik er toen al zin in zeg, ik kon al niet meer wachten om weg te gaan.
En vandaag, 28 februari, ben ik toch echt mijn koffer aan het inpakken.. Wat gaat de tijd toch snel!!
Na 2,5 week voorbereiding, teambuilding, stappen in Amsterdam, spullen kopen en 2,5 week vrij gaat mijn avontuur beginnen; ik ga 4 maanden naar Suriname toe!

Ik hoop jullie via deze weg een beetje op de hoogte te houden over wat ik in dit vreemde land allemaal ga meemaken. Voor mijn opleiding ga ik een project uitvoeren in een kindertehuis met weeskinderen van 0 tot 18 jaar met hiv/aids. Naast deze ziekte hebben veel van deze kinderen nog een gedragsproblemen/psychische ziekten. Het doel van dit project is het verbeteren van de zorg. Dit project ga ik uitvoeren met nog 2 andere verpleegkunde studenten: Lyan en Lisa.
Ik woon de komende tijd in Paramaribo. We hebben een huis, waar ik met 7 andere studenten woon.

Ik ga ontzettend genieten, reizen, nieuwe mensen leren kennen en leren van komende tijd. Wat ik niet mag vergeten is het feesten natuurlijk!!

Aan dit avontuur zitten natuurlijk ook minder leuke dingen, het afscheid nemen van familie, vriendinnen en vrienden. Wat heb ik hier toch een hekel aan!!! Maar als ik vooruit kijk, dan heb ik dit er zeker voor over!
Mijn planning is dat ik 12 juli weer in Nederland ben. Na het mooie Suriname ga ik nog even 11 dagen genieten van het geweldige Curaçao, ook niet verkeerd hé!?

Tot snel lieve mensen x

  • 28 Februari 2014 - 15:19

    Agnes:

    Lotte een hele fijne tijd. Voor morgen sterkte met afscheid nemen, zakdoeken bij de hand houden! Goede reis en we gaan je volgen. Xxx Guus en Agnes

  • 28 Februari 2014 - 16:40

    Iris:

    Nog 1 nachtje slapen! Spannend Lotte!!! Sterkte voor morgen en 'n hele goede reis!
    Liefs en dikke kus! Toon & Iris

  • 28 Februari 2014 - 21:09

    Bea Helsdingen:

    Lotte ... genieten supergaaf wat je er gaat doen!
    Leuk dat we zo op de hoogte blijven
    Dikke kus van ons

  • 28 Februari 2014 - 23:34

    Mayella:

    Heejjjj heel veel plezier meis... Veel zien, veel ontdekken, veel leren en veel feesten ;) wat een ervaring!! Geniet!!!!! Ik ga je zeker volgen via dit reisverslag :)
    Xx

  • 03 Maart 2014 - 09:37

    Diny:

    Hallo lieve Lotte
    Ondertussen al een paar dagen in Suriname! Heel veel plezier daar!
    liefs Cees en Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Mijn reis in Suriname

Actief sinds 28 Feb. 2014
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 5314

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 12 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: