Mijn laatste verhaaltje alweer.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Keurentjes - WaarBenJij.nu Mijn laatste verhaaltje alweer.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Keurentjes - WaarBenJij.nu

Mijn laatste verhaaltje alweer..

Door: Lotte Keurentjes

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Volgens mij was ik gebleven met mijn verhaal bij de Raleighvallen. Na de Raleighvallen moesten we weer verder gaan met ons project. Ondertussen waren Pepijn en fleur aan het genieten van hun vakantie en probeerde ik ze af en toe te zien. De donderdag avond was ik eerst lekker met ze uit eten geweest en daarna gingen ze nog mee naar mijn huis. Daar zat iedereen gezellig wat te drinken. Natuurlijk gingen ze daarna ook mee naar Havana! Was weer een te gezellige avond en de Borgoe smaakte goed, he fleur?! Haha. De dag daarna ben ik nog even met ze naar de markt geweest en zaterdag gingen ze alweer naar huis toe. We hebben samen nog even lekker geluncht en daarna heb ik ze uitgezwaaid.
Nu is iedereen langs geweest die langs zou komen. Vond het echt super leuk. Nu zijn de laatste weken aangebroken en gaat het allemaal te snel!

In het weekend hebben we hard voor ons project gewerkt. Daarnaast ben ik met Lyan en Lisa nog wel wezen stappen en heerlijk uit eten geweest bij een Thais restaurant! Genieten!!
Twee weken geleden was er een jongetje van de stichting opgenomen in het ziekenhuis. Het ging niet zo goed met hem. Woensdag, donderdag en vrijdag hebben Lyan Lisa en ik de zorg overdag op ons genomen. Heftig om zo'n klein ventje te zien vechten! Gelukkig gaat het nu wel iets beter met hem.
In het weekend heb ik samen met Lyan en Lisa op zaterdag lekker geshopt bij de Hermitage mall. Wat mis ik dat toch zeg!! Hier heb je niet echt hele leuke winkels en de mode loopt een stuk achter, maar na goed zoeken vind je af en toe wel wat leuks. Zondag zijn we met een groep Nederlanders en Surinamers naar Babunhol geweest. Dit is een strand waar je heerlijk kan relaxen en in een hangmat kan liggen. Was ook erg gezellig.
Helaas wordt het weer wel wat minder, het regent vaker, de straten staan vaker vol met water. Maar goed het blijft Suriname en na een half uurtje kan het ook weer heel mooi weer zijn en het blijft warm!
Vorige week hebben we nog 2,5 dag in het ziekenhuis gezeten, woensdag werd het jongetje ontslagen. Donderdag hadden we alleen een gesprek bij de stichting en vrijdag moesten we 3 van de 5 producten presenteren. Dit ging best goed!
Vrijdag avond stond het feest: Beauty and the nerd’ gepland! We gingen met een partybus naar bestemming toe. De bestemming was een super mooi resort. Wat een mooi feestje was dat weer!!
Zaterdagochtend moest ik er weer vroeg uit, we gingen met ong 15 man naar camping Palulu. Bij de camping zat een kreek waar je in kon zwemmen en we hadden een plek gehuurd waar we hangmatten in konden hangen. Zaterdag heb ik niet veel gedaan, vooral lekker gegeten en relaxen in mijn hangmat. Zondag gingen naar een terrein toe waar we konden paintballen. Super leuk, maar wat kan dat ook pijn doen zeg!!

Ja en dan is het dan toch echt alweer 2 juni.. Over een maand zitten we al op Curacao! Wat gaat de tijd snel. Dit is daarom ook mijn laatste verhaal die ik hier op zet. Ik ga nog lekker een maand genieten van het geweldige Suriname. Over twee weken zijn we klaar met ons project, de komende twee weken moeten we daarom nog wel even hard werken om alles af te krijgen. Daarna gaan we alle dingen doen die we nog willen doen, we hebben al een heel lijstje gemaakt haha!
Ik zal vast nog wel wat op Facebook gaan zetten, maar ik ga geen blog meer schrijven.

Ik zie en spreek jullie snel weer in Nederland! x

  • 02 Juni 2014 - 22:12

    Agnes:

    Lotte leuk om te lezen. Je maakt echt wat mee. Geniet van jou vakantie en tot weer in Nederland. Xxx Guus en Agnes
    We gaan je zondag wel heel erg missen!

  • 02 Juni 2014 - 23:38

    Bea:

    Jeetje wat gaat dat snel he.
    Geniet nog ff lekker en dan op naar sanzie barrrrrrrrr
    Gr

  • 02 Juni 2014 - 23:38

    Bea:

    Jeetje wat gaat dat snel he.
    Geniet nog ff lekker en dan op naar sanzie barrrrrrrrr
    Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Mijn reis in Suriname

Actief sinds 28 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1501
Totaal aantal bezoekers 5326

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 12 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: